دکتر محمد ناصری بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان

متخصص ارتودنسی در اصفهان

پیداکردن بهترین متخصص ارتودنسی در اصفهان یکی از دغدغه‌های بیماران  برای شروع درمان ارتودنسی در اصفهان است. اگر شما ساکن اصفهان هستید و قصد انجام ارتودنسی دارید پیشنهاد ما به شما دکتر محمد ناصری، از پزشکان خوب ارتودنسی اصفهان هستند که برای ناهنجاری‌های فک و صورت با بهره‌گیری از بهترین متدهای درمانی، سلامتی و لبخندی زیبا را به شما هدیه خواهد داد.

اگر برای کودک خود نیز به دنبال متخصص ارتودنسی کودک در اصفهان نیز هستید می توانید از مشاوره ما استفاده کنید.

دکتر محمد ناصری بهترین متخصص ارتودنسی در اصفهان

دکتر محمد ناصری بهترین متخصص ارتودنسی در اصفهان

دکتر محمد ناصری مدرک دندانپزشکی عمومی خود را در سال ۱۳۸۹ از دانشگاه علوم پزشکی تهران اخذ نمود و پس از آن در سال ۱۳۹۴ از دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در رشته ارتودنسی فارغ التحصیل شد. دو سال از دوران طرح تخصصی خود را در دانشگاه علوم پزشکی لرستان (خرم‌آباد) در سمت هیئت‌علمی گذراند و در این مدت نیز به‌عنوان ریاست دانشکدهٔ دندانپزشکی آزاد بروجرد و مدیرگروه بخش ارتودنسی مشغول به فعالیت بود. ایشان در حال حاضر نیز عضو هیئت‌علمی دانشگاه می‌باشند.

دکترمحمد ناصری بهترین متخصص ارتودنسی در اصفهان

تفاوت متخصص ارتودنسی با دندانپزشک عمومی چیست؟

اولین نکته‌ای که باید به بدانید این است که دندانپزشک عمومی با یک متخصص ارتودنسی چه تفاوتی دارند. در واقع دندانپزشک به کسی گفته می‌شود که پس از گذراندن دوره ۴ساله دندانپزشکی عمومی می‌تواند به‌عنوان دندانپزشک معمولی شروع به کار کند. دندانپزشک عمومی بیماری‌های رایج مربوط به دهان و دندان و لثه مانند عصب‌کشی، پرکردن دندان، جرم‌گیری، کشیدن و جراحی دندان را انجام می‌دهد.

اما متخصص ارتودنسی پس از گذراندن دوره عمومی دندانپزشکی باید به مدت ۲ الی ۳ سال در رشته ارتودنسی تحصیل کند و پس از آن حدود سه الی چهار سال دوره رزیدنتی را بگذراند تا بتواند به‌عنوان ارتودنتیست شروع به کار کند. یک متخصص ارتودنسی قادر به درمان انواع ارتودنسی کودکان و بزرگسالان و همچنین درمان ناهنجاری‌های فک با داشتن تخصص و مهارت در این زمینه می‌باشد.

متخصص ارتودنسی به چه کسی گفته می‌شود | دکترمحمد ناصری بهترین متخصص ارتودنسی در اصفهان

چرا مراجعه به بهترین متخصص ارتودنسی در اصفهان اهمیت دارد؟

همان‌طور که می‌دانید ارتودنسی دندان هم زمان بر است و هم هزینه بالایی دارد. در وهله اول اهمیت تشخیص درست نوع درمان توسط متخصص ارتودنسی است که تأثیر مستقیمی در رسیدن به نتیجه مطلوب درمان دارد. مورد دوم نحوه انجام ارتودنسی توسط متخصص است. همان‌طور که می‌دانید عمل ارتودنسی با قراردادن براکت روی دندان‌ها و وصل کردن آنها توسط سیم‌های ارتودنسی انجام می‌شود که این کار باید متخصص با مهارت و دقت زیادی انجام دهد.

مدت‌زمان قرارگیری این سیم‌ها حدود ۲ الی ۳ سال است که هرچند وقت یکبار توسط متخصص ارتودنسی تعویض می‌شوند. اگر این کار توسط متخصص ارتودنسی به‌درستی انجام نشود ممکن است باعث صدمه دیدن بافت دهان و پاره شدن لثه‌ها شود. این مسئله باعث به‌وجودآمدن هم استرس و ترس برای بیمار و هم سبب بروز مشکلات جدی در دهان و دندان بیمار و افزایش طول درمان می‌شود. بنابراین پیداکردن بهترین متخصص ارتودنسی در اصفهان یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که باید قبل از انجام ارتودنسی انجام شود.

ارتودنسی دندان برای چه کسانی مناسب است؟

بسیاری از افراد هستند که از به‌هم‌ریختگی دندان‌های خود رنج می‌برند و نداشتن هماهنگی و فقدان یک هارمونی منظم بین رشد دندان‌هایشان در زیبایی آنها تأثیر گذاشته و لبخند زیبا را از آنان گرفته است. این اتفاق ممکن است در اثر موقعیت و رشد نامناسب دندان و یا همچنین موقعیت نامناسب فک بالا و یا پایین باشد. در واقع وظیفه متخصص ارتودنسی ماهر نظم و ترتیب دادن و به تعریفی دیگر، ردیف کردن دندان‌ها به‌وسیله سیم‌های مخصوص و استفاده از دیگر ابزارها می‌باشد. در این مرحله متخصص ارتودنسی ممکن است به کل هارمونی رشد دندان‌ها را تغییر دهد و یا اینکه تنها موقعیت دندان‌ها نسبت به یکدیگر را تصحیح نماید. همچنین کسانی که فک بالا یا پایین آنها عقب تراز دیگری است می‌توانند با ارتودنسی عقب بودن فک این مشکلات را برطرف کنند.

 

مهارت‌های متخصص ارتودنسی | دکتر محمد ناصری بهترین متخصص ارتودنسی در اصفهان

برخی از درمان های مختلف توسط متخصص ارتودنسی

متخصص ارتودنسی اصفهان علاوه بر درمان نامرتبی دندان‌ها، در تشخیص و درمان دیگر بیماری‌های دهان و دندان نیز تبحر دارد که در ادامه به چند مورد از آنها اشاره  خواهیم کرد.

متخصص ارتودنسی چه خدماتی انجام می‌دهد| دکتر محمد ناصری متخصص ارتودنسی اصفهان

بهترین متخصص ارتودنسی کودکان در اصفهان

یکی از خصوصیات بهترین متخصص ارتودنسی کودکان در اصفهان برقراری یک ارتباط صمیمانه با کودکان است. دوران کودکی بهترین دوره سنی برای ارتودنسی دندان است. اکثر کودکان به خاطر داشتن ترس و وحشت از دندانپزشکی در برابر رفتن به مطب مقاومت می‌کنند و این باعث نگرانی و دلخوری والدین می‌شود. متخصص ارتودنسی کودکان باید طوری رفتار کند تا ترس کودک از دندانپزشکی از بین برود. یک متخصص خوب باید تا حدودی با روان‌شناسی کودک آشنا باشد تا بتواند ارتباط خوبی با کودک برقرار کند. درمان ارتودنسی زمان بر است و گاهی تا ۲ سال و حتی بیشتر از آن نیز ادامه دارد. در این مدت رفتار آگاهانه دندانپزشک می‌تواند کودک را مشتاق به آمدن به مطب کند و دردسر والدین برای آوردن کودک به کلینیک را کمتر کند.

دکتر محمد ناصری متخصص ارتودنسی در اصفهان

ارتودنسی رایگان در اصفهان

ارتودنسی یکی از پرهزینه ترین خدمات دندانپزشکی است و می‌توان گفت جایی وجود ندارد که این عمل زیباسازی به صورت رایگان انجام شود اما مراکزی مثل دانشگاه‌های دندانپزشکی این عمل را با قیمت‌های بسیار خوب ارائه می‌دهند. اگر شما در اصفهان ساکن هستید و دندان‌های شما نیاز به ارتودنسی دارد دکتر محمد ناصری در جلسه اول ارتودنسی رایگان شما را ویزیت می‌کنند و همچنین مشاوره رایگان انجام می‌دهند. همچنین می‌توانید از شرایط و نحوه پرداخت ارتودنسی اقساطی در اصفهان درکلینیک تخصصی ارتودنسی ایشان در اصفهان راهنمایی‌های لازم را بگیرید.

قیمت ارتودنسی دندان در اصفهان

قیمت ارتودنسی دندان در اصفهان بستگی به موقعیت دندان‌های شما و نوع ارتودنسی که متخصص ارتودنسی پیشنهاد می‌دهد دارد. روش‌های درمان ارتودنسی متنوع است و بنا به شدت ناهنجاری فک و دندان‌های شما نوع درمان انتخاب می‌شود. هزینه مواد و تجهیزات استفاده شده برای ارتودنسی نیز بسیار مهم است. به طور مثال تجهیزات بکار رفته در ارتودنسی ثابت مثل سیم، براکت و کش‌های ارتودنسی با ارتودنسی متحرک که نیازی به این تجهیزات ندارد بسیار متفاوت است. علاوه بر این طول درمان نیز بر اساس وضعیت دندان‌ها و فک متفاوت است. در هر جلسه ویزیت ممکن است تجهیزات تعویض شوند و هزینه دستمزد متخصص نیز پرداخت شود که شما برای اطلاع دقیق از هزینه ارتودنسی می‌توانید در اولین جلسه مشاوره در مطب دکتر محمد ناصری از ایشان در این مورد سؤال فرمایید.

قیمت ارتودنسی در اصفهان

بهترین کلینیک ارتودنسی در اصفهان

ارتودنسی یک عمل زیبایی و در عین حال حساس و گران‌قیمت است و حتماً باید توسط متخصص ارتودنسی ماهر و باتجربه انجام شود. عدم داشتن تبحر در این زمینه می‌تواند خطر آسیب دیدگی جدی برای دندان‌ها و فک شما ایجاد کند. علاوه بر آن هزینه‌ای که برای ارتودنسی پرداخت کرده‌اید هدر خواهد رفت. شما برای انتخاب بهترین کلینیک یا دکتر خوب ارتودنسی حتماً از میزان رضایت بیماران قبلی اطمینان حاصل کنید. یکی از خصوصیات یک کلینیک تخصصی ارتودنسی در اصفهان، داشتن درصد رضایت بیماران قبلی است. پیشنهاد ما دکتر محمد ناصری بهترین متخصص ارتودنسی در اصفهان است که با داشتن چندین سال تجربه در زمینه ارتودنسی توانسته رضایت صد در صدی بیماران خود را کسب کند.

ارتودنسی خوب در اصفهان کدام مرکز است ؟

شاید شما برای درمان ارتودنسی بزرگسال یا کودکان به مراکز مختلف ارتودنسی در اصفهان مراجعه کرده باشید. مزیت مرکز ارتودنسی دکتر محمد علی ناصری فوق تخصص ارتودنسی در اصفهان ، توجه به زوایای مختلف ارائه خدمت در این مرکز است .
ما در این مرکز سعی کرده‌ایم در کنار حضور بهترین متخصص ارتودنسی در اصفهان ، فضایی زیبا ، تمیز و با امکانات کامل را جهت انجام درمان برای بیماران فراهم آوریم .
ارتباط صمیمی و دوستانه کادر درمان با کودکان باعث درمان بهتر در بیماران و کاهش استرس کودکان از درمان ارتودنسی و علاقه آنها به مراجعه منظم در جهت یک پایان درمان موفق بوده است. از این جهت این مطب ارتودنسی مورد استقبال بسیاری از مادران عزیز اصفهانی می باشد.
بنابراین اگر به دنبال یک مرکز ارتودنسی خوب در اصفهان هستید مرکز ارتودنسی دکتر محمد علی ناصری در کنار شما می باشد .

سخن پایانی

بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان دکتر محمد ناصری انواع مختلفی از بریس‌ها و روش‌های درمانی را به بیماران خود ارائه می‌دهد و داشتن هر گزینه درمانی متناسب با اهداف و نیازهای منحصر به فرد هر فردی متفاوت است.

سوالات متداول ازدکتر محمد ناصری

هزینه ارتودنسی چقدر است؟

هزینه ارتودنسی دندان در اصفهان برای هر بیمار متفاوت است و بستگی به نوع  درمان آن دارد. بعضی از عوامل زیر در قیمت ارتودنسی مهم است:

  • درمان ارتودنسی با کشیدن یا بدون کشیدن دندان
  • درمان ارتودنسی بوسیله جراحی یا بدون جراحی
  • نوع براکت مصرفی در درمان: شفاف، فلزی و سرامیکی
  • نوع درمان ارتودنسی: متحرک، ثابت

بهترین سن برای انجام ارتودنسی

شروع سن درمان ارتودنسی بستگی به عقب بودن فک بالا و پایین معمولاً از ۸ سالگی تا ۱۲ سالگی زمان خوبی است. در صورت نیاز به جراحی فک در موارد شدیدتر بالای ۱۸ سالگی توصیه می‌شود. اما به طور میانگین ارتودنسی محدودیت سنی ندارد و تا سالمندی هم امکان درمان وجود دارد.

بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان کیست؟

برای انتخاب بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان باید شما سابقه و تجربه پزشک در درمان و همچنین میزان رضایت بیماران را بررسی کنید. ما بر اساس میزان رضایت بیماران و داشتن سابقه درخشان در درمان دکتر محمدعلی ناصری متخصص ارتودنسی در اصفهان را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

مقالات ارتودنسی جدید

صفحات بروز رسانی شده

4 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • دکتر ناصری بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان هستند و نمونه کارهاشون را من دیدم عالی بود

    پاسخ
  • من2 سال پیش دختر 12 ساله ام را که دچار بیرون زدگی دو دندان نیش بود با مراجعه به دکتر محمد ناصری درمان کردم و واقعا از تخصص و مهارت ایشان بسیار راضی هستم

    پاسخ
    • دکتر محمد ناصری
      سپتامبر 7, 2023 1:06 ب.ظ

      خانم شادی ممنون از شما و ثبت نظر دلگرم کننده شما
      رضایت شما افتخار مااست و قطعا مسئولیت ما را نسبت به بیمارنی که به ما مراجعه می کنند،‌بسیار بیش تر از پیش می کند.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید